mom5643 benim doktorumda koltuk altından tutup ayaklarını bastirmisti iki ay kontrolünde benim kızım başlamıştı böyle yaptiginda her seferinde basması lazım demişti ben arada bastırıyorum ama bırakmadan tabi
Oturma konusunda kucağımda yatarken kolarindan tutup kaldırıyorum bazen yarı oturur gibi oluyo geri yatırıyorum kafasını tutup tutmadığını bakmak için onuda doktor yapmıştı öyle kaldırdığında kafasında tutması lazımmış
Tadima gekince bir iki şey bende tatdirdim ne tepki vericek görmek için