Güzel anneler merhaba ben 24 yaşındayım 7 yaşında bir kızım var ikinci çocuğu düşünüyorum 4 aydır korunmayı bıraktım geçen ay doktora gittim hiç bi sıkıntı yok dedi rahim ağzı akıntısı var o yüzden fitil ve antibiyotik verdi kullandım bu ay olacağından çok emindim çünkü bu ay içerisinde göğsümden anlam veremediğim bi şekilde sıvı akıyodu çok şaşırdım ve bu yüzden de gerçekten gebe olacağıma çok emindim ama bu sabah regl oldum kızlar sizce tekrar doktora gitmelimiyim yoksa biraz daha mı beklesem artık ikinci çocuğu çok istiyorum ayrıca kızımda kardeş özlemi var bütün arkadaşlarının kardeşi var ne yapsam biraz daha beklesem mi yoksa farklı bi doktora mı gitsem fikirleriniz benim için çok önemli şimdiden teşekkür ederim 🥰