beyazgulll Bebeğim 1.5 aylık bildiğim kadarıyla 6 aylık falan oluncaya kadar bebeğe su verilmez bir kere verildi mi de hep verilmesi gerekir diye biliyorum dun banyo yaptırırken ağzına su kaçtı yuttu şimdi bu suyun devamını vermem gerekiyor mu bilen var mı 🤷
Ayazinannesi3001 beyazgulll yok canım ya zannetmiyorum öyle birşey olduğunu. Sıcaksa tabi az az verebilirsin bence su. Bir sakıncası olmaz diye düşünüyorum. He tabi bir buçuk aylık küçük daha annesi. Doktora danışman daha iyi olabilir😍
SaremAselim_0817 beyazgulll hiç öyle bişey duymadım açıkcası bana saçma geldi illaki su kaçar banyoda ağzına bişey olmaz ben 2 buçuk aylıkken bi çay kaşığı günde vermeye başlamıştım şuan 5 aylık ek gıda veriyorum ve istediği kadar da su içiyo
Birdunyagezegen beyazgulll öyle birsey yok bence. Uydurma ama havalar çok sıcak biz bile dayanamıyoruz doktorunuza danışın 2 aylık olunca çay kaşığı kadar vermenize izin varsa verebilirsiniz