Merhaba arkadaşlar ben bebegimi pek emzirenmedim lohusa sitresi derken sütüm kesildi kızım şu an sekiz aylık ek gıda da alıyoruz ama ben arada anne sütü de almasını istiyorum sütümü geri getirebilir miyim ya da geri gelir mi bana yardımcı olabilir misiniz arkadaşlar