Merhabalar takipli hemsiremizin de tavsiyesiyle 5. Ayda ek gıdaya başlamıştık bebeğim çok severek yedu ne verdiysem. Yaklaşık 1 aydır da düzenli kahvaltı akşam yemeği öğün olarak ek gıda alıyoruz. 6 ay 22 günlüğüz bu arada. Herşeyi severek yiyen bebeğim birden yememeye öğürmeye başladı. Ağzını kapatıp açmıyor öncesinde mama tabağını kaşığını görünce ver diye bağırırdı şimdi verme diye ağlıyor. Ve bağırmayi öğrendi istediği veya istemedigi her şeyi çok çok çok bağırarak ifade ediyor mesela mama sandalyesinda sıkılınca aşırı derecede bağırıyor komşular geliyor bişey mi oldu diye o derece. Diş çıkmadı henüz belirti de yok. Neden birden yememeye başladı anlamıyorm memeye iyice düştü tabi bu arada sürekli emiyor emmeyi çok seviyor ama ben ek gıda da alsın istiyorum zaten zayıf sayılır iyice zayıflar diye korkuyorum..