Merhaba anneler. Kızım 20 aylık. Son günlerde kızımda bir huy ortaya çıktı. Yani normalde gayet neşeli çocukları çok seven pozitif bir çocuk. Yabancılara falan gitmez ilk yabancılık çeker ama bi 10 dk sonra falan alışırdı. Ama son birkaç gündür alışmıyor. Annem babam bakıyor onlarda bile sorun oluyor. Bir mızmızlanma hali istememe vs. Çocuklarla oynarken bile öyle. İlk başta istemiyor ağlıyor kafasını kaldırmıyor vs. Kimsenin onu rahatsız etmesini istemiyor. Bir de uyanma meselesi çıktı. Utanıyor küsüyor duygusallaşıyor. Ama hiç kimse de hiçbir şey demediği halde. Yani kendi kendine bir şeyler yaşıyor. Örneğin bir şey mi düştü elinden, duruyor kafasını eğiyor utanıyor vs. Oysa ki asla asla ağzımızı açıp da bir şey demedik demeyiz hiçbir zaman. Mesela horoz taklidi yapıyor hoşumuza gidiyor gülüyoruz hemen surat asıyor utanıyor ağlayacak gibi oluyor. Ne yapacağız biz nedir bu 🥺