Happyli Kizlar selam. Bebeğim 6 ay 23 günlük oldu. Bu dönemlerde neler yapabiliyorlar ya da yapmaları gerekir acaba. Sizde durumlar nasıl mesela emekleme, desteksiz oturma, tutunup kalkma vs ? Yurutece koyuyor musunuz bu dönemlerde ?
Birgaripanne Happyli Merhaba, kızım 3 ekim doğumlu. 6 ay 27 günlük. Dönüyor ve kısa bir süre desteksiz oturabiliyor. Yüzüstü durmayı sevmiyor ondan emekleme çabasıda yok hiç. Genelde olduğu yerde çırpınıyor 😊
Birgaripanne Happyli Doktorumuz yürüteç kullanmayın dedi. Sadece ilk adım arkadaşı kullanmayı sağlıklı buluyor. Ben de kullanmayı düşünmüyorum.
Happyli Birgaripanne evet bizim doktorumuz da öyle diyor ama kullananda cok var bazen kullansak mi diyorum 😊 benim oğlumda sürekli öne gitmek isterken geri gidiyor 😊 tabi ki çok sinirleniyor oyle olunca