Dün bebeğimi çocuk immünoloji profesörüne götürdüm. Sütüm yetmediği için mama başladığımi söyledim oda mamaların içinde ne var biliyor musun keçi sütü ver çocuğa dedi. Bebeğim 55 günlük. Tesadüf dün bir arkadaşım aradı oda sütü yetmediği için 2 aylık bebeğine keçi sütü verdiğini söyledi. Başka veren var mı acaba merak ettim bende. Eşim bizde verelim diyor ama ben cesaret edemiyorum. İçinde ne olduğunu bilmediğim mamaları veriyorum 🤦🏻♀️