Merhaba 2 aylık oğlum için reflü tanısı kondu. Aslında öyle kusması falan da yoktu. Sadece ağzında biraz tükürük oluyordu ve zor uyuyordu. Gaviscon toz verildi. 1 paketi sabah akşam yarım yarım veriyoruz. Ancak 2 gündür kakasını yapmıyor ve huzursuz. Devamlı ağlama halinde ve emmek istemiyor. Doktorumuz bir kaç gün daha kullanın diyor ilacı ama kabız gibi çocuk 🙄. Kabızlık problemi yaşayan varsa ilacı bıraktıktan sonra düzeldi mi yoksa ilacı alırken düzelme oldu mu ? Teşekkürler