Uraz58 Kızlar sezeryanla dogum yapalı 6 ay oldu. Yüz üstü uyudugum zaman yataktan kalkamıyorum resmen belim kitleniyor ve çok ağrıyor. Geçmiyecekmi bu durum hep böylemi olacak
Bursa1628 Uraz58 benim arkadaşım da aynı şekilde bence anestezi uzmanıyla alakalı bende spinal anestezi oldum çok şükür hiç öyle bir sıkıntım olmadı ama arkadaşım bebeği 1 yaşını geçti hala çekiyor
kerimannesi Uraz58 suan ayni durum bndede var tamda arastiriyodum ustum acik uyumusum suan resmen bel agrisi beni öldürdü
Anneogulll Bnde yeni yaptrdim 5gun geçti ilk gün çok ağrım vardı şükür btti öyle bişey yok ama doktor çok ağrın olursa gel bakalım ddi siz bence bir gorunun herkeste aynı olmuyor