canzuu Ben kullanıyorum, içeriği bitkisel, içerik kısmında bariz yazıyor. İçeriğindeli tatlandırıcı bile bitkiden elde edilen seker içermeyen bir madde. 4 yaş üstü için 40 damla öneriliyor. Oğlum 28 aylık 5 damla uykuya rahat geçmesini sağlıyor ve sersemlik, bilinçsiz hareket falan asla söz konusu değil. Sizin bebeğiniz daha küçük ise 3 damla bile uykuya daha geçmesini sağlar. Eğer çok fazla verirseniz evet sersemlik yapabilir bünyesi alışık olmadığı için. Eğer sabaha kadar deliksiz uyusun diyorsanız, boşuna almayın deliksiz uyımak için değil, uykuya rahat geçiş için kullanılıyor.