Mom356 2 günden beri boğaz enfeksiyonu olmuş olduğundan beri böyle şeyler çıktı kollarında bu nedir bilen varmı?
lanadelmiyav Mom356 alerjiye benzemiyor farklı bir şey gibi geldi bana. Siz bence bir doktoruna atın fotoğrafı. Geçmiş olsun.
Asafecrin Mom356 bnm Kızımda da vardı gecen sene su çiçegi demişlerdi bu sene oglumda da oldu doktora götürdüm sıcaktan ve uykusunda terledigi için oldugun söledi jel ve surup vermişti blki sizinki de sıcaktan olmuş olabilir
Mom356 Mom9870 2 gün önce oldu hastaneye gittik ama söylemeyi unutmuş babası bende sabah oğlanı götürdüm söylicektim öyle ağlayınca unutmuşum
Mom9870 Mom356 Neden olmuş fikrim yok ama gidince bi sorarsanız tekrar daha iyi olur belki giderek artar falan en azından önlem almış olursunuz. Tekrar geçmiş olsun. 💐
Med Mom356 aşkım döküntü onlar. Aynıları var bizde 4 gündür. Boğaz enfeksiyonu olmuştu antibiyotik kullandık sabahına bunlar cıktı. Doktora götürdüm acaba su çiçeğimi diye hayır döküntü dedi
Asafecrin Mom356 ondan da, olabilir Bn saglık ocagına götürmüştüm randevu bulamadığım için doktorun verdiği ilaçlar 2 günde geçirdi
Prensannesiii00 Mom356 enfeksiyondan kaynaklı döküntü olabilir ama siz yine de bir daha götürün doktora
Mom356 Med bir sorun olurmu aşko bu şu an 3 gündür böyle hasta işte birşy yemiyor kusuyor şimdi ishal olmuş
Med Mom356 kendi geçer dedi bana ilaç falan vermedi,olabiliyor böyle dedi. Benimki de ishal 2 gündür. Döküntü de 4 gün oldu daha geçmedi.
Mom356 Med yaa inşallah tez zamanda iyileşirler Ya böyle olunca aşırı üzülüyorum anlatamıyorsa derdini