Kediannesi1 Kızlar bebeğinde reflü sebepli solunum gitmesi, emerken memeyi ağlayarak bırakma ve uykuda sürekli ağlayıp inleme yaşayan var mı? Doktor gördüğüm en ağır reflü hastam dedi daha 1 aylığız 🥺
Senemasilberen Kediannesi1 kesinlikle thickener deneyin doktorunuza sorun benim kızımın reflüsü çok ağırdı şuan 7 aylık bir ay önce durdu kusmaları ama öncesinde onunda bizimde hayatımız kabustu🤦🏽♀️
Safiyenur_28 Kediannesi1 senin için bir post açmıştım canım bulamadığım İÇİN postu şimdi tekrar önüme çıktı
Kediannesi1 Nurse42 evet dün çocuk doktorumuz önerdi sipariş verdik ecZaneye gelmesini bekliyoruz birde gaviscon kullanıyoruz günde 4 kere ama asla yeterli gelmiyor
Kediannesi1 Senemasilberen bugün başlayacaz ona da siz kullanmanıza rağmen mi 6 ay devam etti 🥺 birde nefessiz kalmalar oluyor muydu sizde de yoksa sadece kusma mıydı
Zerrinakarsu Kediannesi1 ek olarak motılıum kullanıyorum biz kusmadan dolayı hastanelerde bile yattık doktor ileri derece reflü demişti. Sanırım tek çözümü bebeğin büyümesi
Nurse42 Kediannesi1 gavisconda thickener de kabızlık yapmıştı bi ise de yaramayınca bırakmıştım tabi sonra oğluma alerji teşhisi kondu alerjiden dolayı kusuyormuş diyete başladık falan thickener reflü ye çok iyi geliyor diye duydum bide gastrotuss baby i araştırmanızı öneririm
Senemasilberen Kediannesi1 yok olmuyordu çünkü kızım kendini kurtarabiliyordu ve bütün gün kucaktan indirmediğimiz için olmuyordu…bu nefessiz kalma olayını şöyle açıklayayım size..mesela reflü kaynaklı midesi yanıyor ve kendisi yatar pozisyonda en son raddeye gelince artık nefessiz kalıyor bu yüzden acil bir reflü yatağı almalısınız ve elinizden geldiği kadar taşıyın dik tutun..evet kullanmama rağmen ve onca ilaca rağmen oluk oluk kusuyordu artık sabah akşam hep ağlıyordu sadeceee çok zor bir durum hayırlısıyla atlatırsınız inşallah..bide bu thickenerler çok katı yaptığı için mamayı meme reddi yaşamanız büyük bir olasılık buna göre tedbirinizi alın derim çünkü benim kızım şuan emmiyor aslaa
Kediannesi1 Senemasilberen hadi yaa meme reddi yaşamak büyük sıkıntı olur benim için siz nasıl veriyordunuz? Reflü yatağında yatıyor doğduğundan beri birde yatağın kendi eğimi de var gün boyu omzumuzda yatıyor kucağıma oturtarak emziriyorum yok ne yaparsam yapayım hala çok kötü
Mum22 Kediannesi1 Mutlaka emzikte kullandirin benim yigenimde vardi asiri derecede reflu oluk oluktu dr emzik emmesini onermisti, kizimdada oldu 4. Aydan 6. Aya kadar surdu gecti reflu yatagi hep kullandim ama sutum cok tazikliydi bu sebebden on sutumu hep sagdim dr ole dedi kilo kaybi yasadi birazda emzik vermek icin cok ugrastim ama almadi😢
Senemasilberen Kediannesi1 valla canım bende çok güzel süt vardı ama thickener için mama başladı doktor..ona alıştıktan sonra asla ama asla memeyi istemedi 5 aylıkken artık kestim hiç emmiyordu çünkü
Kediannesi1 Mum22 emzik aldığı sürece veriyorum ama çok sık emen bir bebek değil. Bende göğsüm çok dolu olunca sağıyorum siyah halka yumuşayınca veriyorum
Kediannesi1 Umay3840 tabi sıvının veya kusmuğun Gebze kaçmasını önlüyor bizim ileri derece reflü olduğu için buna rağmen bazen kaçıyor