Kızlar selam olsun hepinize 🥰çok mutluyum 🙂 kızım aşırı emzik düşkünüydü.ağzından düşürmezdi emzik olmadan asla uyumazdı.anne sütü hiç almadı ama emzikle arasında değişik bi bağ vardı.21 aylık şu anda.4 gün önce emziğin ucundan çok az bişey kestim.diğer emziğini de sakladım her ihtimale karşı.kızım emziğini istedi.bende dedim ki kızım emzik artık emmekten çok kötü olmuş.istersen bi ağzına al bak dedim.o da aldı evirdi çevirdi eskisi gibi olmadığını fark etti.anne emzik çöpe at dedi.bende attım.gün içinde gelip ara ara sordu emzik diye.annecim kötü olmuş artık emziğe bay bay yaptık dedim.o da emzik kötü bay bay dedi.4 gündür emziği hayatımızdan çıkardık.ilk 2 gün sordu ben cevapladım.sonra kendi sorup kendi cevapladı emziğe bay bay diye.🥰