[silindi] 1 yaşında oldu kızım şimdiye kadar hep emdi hala süt eskisi kadar değerlimi ? 1 seneden sonra süt su gibi oluyor diyorlar dogrumu su gibiyse kesmek istiyorum
1lina1anne [silindi] hastaliklar oldugunda en kurtarici anne sutu oluyor hareketlendikce sikintilar buyuyor ve dislerin cikma donemlerindede oyuzden uzmanlarinda soyledigi 2 yas bence birakmayin ama ogunlerini etkilrmiyorsa drvam edin
KoalasMom [silindi] 1 seneden sonra süt su gibi oluyor diyorlar Kim diyor bunu merak ettim, 2 yaşına kadar besleyicidir anne sütü büyüdükçe neye ihtiyacı varsa ona göre şekillenir 🌸