Dün oldum ilk dozumu covid geçirdiğim için yeni açıldı aşı. Ama ben covidli olduğum zamandan daha beter oldum. Kas ağrısı, ateş, titreme, baş ağrısı, boğaz ağrısı ne ararsanız var yani. Dün öğlen 2,30 da oldum aşıyı dün gece 2 gibi başladı ağrılarım hala devam ediyor. 2. doz daha ağır oluyor diyolar. Covid geçirip aşı olanlar sizdede böyle etkiler oldu mu olduysa ne zman geçti