Arzuorhan Kızlar oğlum iki yaşına girecek çok iştahsız gündem güne zayıflıyor birsey ydiremiyorum hem balık yağı hem de ek vitamin olarak bu markayı çok öneriyorlar iştah da acıyormuş . Kullanan var mı veya başka bir marka öneren de olabilir 🌺
Laden Arzuorhan ben kullanıyorum kızıma. 6-7 aydır. Vermediğim zaman zaten az olan iştahı hepten kapanıyor. Gözlerinin altı morarıyor. O yüzden hiç aksatmadan veriyorum🌺
Arzuorhan Laden sürekli takip ettiğim birsin teşekkür ederim yorumum için ☺️ Hangisi acaba bir de aromalı olanı da var sanırım .
Laden Arzuorhan rica ederim❤️ iki çeşiti var. Easyfishoil ve easyfishoil multi şeklinde. Easyfishoil 3 yaştan itibaren, diğeri 4 yaştan itibaren kullanılıyor. O yüzden ben multi olanını almıyorum. Düz olanı kullanıyorum🥰 tadı portakallı jelibon gibi
Laden Arzuorhan bende 2 yaşından itibaren kullanmaya başladım. Doktorda eczacı da sorun olmayacağını, kullanabileceğini söyledi☺️
Ates_mami Arzuorhan evet şeker gibi olanı veriyorum. Şurup da denedim içmiyorlardı. Bunu verince tekrar istiyorlar.