Iremsevda Arkqdqslar dogum yapali 20 gün oldu 5 gün önce aşı için randevu aldım gittim doktor 3 4 aylik olana kadar bekle dedi yapmadi diğer çocuklarım okula gidiyor aşı olmam gerekiyor bilemedim bebeği bu kadar küçük olup aşı olan var mi ?
Soe Iremsevda yok olmadı ilk dozda. 2. Dozda benim biraz ateşim çıktı halsizlik ve baş ağrısı oldu yarım günde geçti o zamanda 40 günlüktü bebeğime ni şey olmadı şükür