uykusuzpanda Merhaba sevgili anneler. Tasiniyorum ve tasindigmiz eve kurutma makinesi alacagiz. Banyomuz kücuk oldugu icin onceki ev sahibi ustuste koymus makineleri. Ama ben yanyana olsun istiyorum. Sizinkiler nasil duruyor ustuste memnunmusunuz atma sansiniz varsa fikir acisindan gosterebilirmisiniz kafam cok karisik. Üstuste koyunca giristen bakinca yanindaki lavobo ve aynasi golgede kaliyor gozukmuyor bende gozuksun istiyorum susliycem sekil ayna koycam herkes gorsun 😃 öyle yani fikirlere acigim buda böyle bir derdim 😄
Yazaksami uykusuzpanda benimkiler üstüste duruyor ve kapının arkasında en üstte de deterjanlar var kapıyı açınca hiçbiri gözükmüyor ben de gözükmesin istiyorum mesela😁
Ikizannesi5 uykusuzpanda benim kurutma makinem boş odam var depo olarak kullanıyorum oraya kurduk biz suyunu makine bittikten sonra kendimiz boşaltıyoruz bence ust uste hoş durmaz kuzum
Gizemabc uykusuzpanda Ust uste saglikli olmayacagi icin benimkiler yan yana. Cunku bazen camasir makinesi yuruyor😅 e camasir makinesi ayaklanirsa kurutmaya nolacak?
uykusuzpanda Yazaksami bende keske kapi arkasinda falan kalsa gozukmese sevinicem cunku direk kapiyi acar acmaz ustuste karsinda durjyor o yuDen yanyana dolapmi yaptirsam diye dusundum gozukmesin
MavininTonu Eski evimizde üst üsteydiler bi sıkıntı olmadı benim için, şu anki evimizde çamaşır makinem mutfak dolabında kurutma makinesine banyoda yer olmadığı için balkona koyduk geniş balkonunuz varsa fikir olabilir.
uykusuzpanda MavininTonu dar hep balkonlar ya ama eger su girisi cikisi yoksa yine sigarsa koymayi dusunduk
uykusuzpanda Gizemabc yaa aynen yururken napicaz 🤣🤣 gerci dolap yapilmis ya arada tahta var sanirim ozaman yuruse de kurutma makinrsinden ayri yurur 😃
Smrenes uykusuzpanda banyo da üst üste duruyor makinelerim zaten kapı arkasında duruyor bir sıkıntı yaşamadım bugüne kadar..
bikerem uykusuzpanda Kurutma makinam yok ama olmalı,ben yikama kurutma bir arada olan makina alaxagim az daha eskisin de emektar. Hayirli olsun simdiden
uykusuzpanda bikerem ya olmali simdi bebegm cis egitiminde ve ishal oldugunda hep kiyafetine kaciriyor hadi yazin sicakta hemn elimle donunu yikayip asiyorum yarim saate kuruyor ama kisin zaten kiyafet dayanmaz astiklarimizra kurumaz o yuzden bence sart yaniii mutlaka 😁