Mhmtzym Kızlarrrr oğlumun yaşına girmesine 1 ay kaldı. Kutlayanlar varsa nasıl konsept yaptınız ? Resim atabilir misiniz ? Doğum gününü henüz kutlamayalar varsa da nasıl bişeyler yapacaksınız ?