Kızlar 7 yaşında bir oğlum var.
Takıntıları beni deli ediyor.
Yani çoğu çocukta var mıdır, normal midir yoksa bir destek mi almak gerekir bilemedim..
Size sormak istedim.
Cogu şeyi buradan öğreniyorum.
Mesela kapıları mutlaka kendi anahtarla açmak ister.
Evden saatsiz asla çıkmaz, unutsa bile geri dönüp alana kadar ağlar.
Bir kutu ıslak mendil, yada dondurma aldım eve diyelim. Kutularını asla attırmaz.
Kapı zili çaldığında mutlaka kendi açmalı, kendi açmazsa kıyamet kopar. Geleni dışarı çıkarır, zili tekrar caldirir ve kapıyı açıp içeri alır.
Asla dışarıdan eve gelen kişi anahtarla kapıyı açamaz, mutlaka oğlum evdeyken kapıyı o açmalı.
Yani bütün bunlar kendiliğinden oluştu, biz ona bunu sen yapmalısın demedik hiçbir zaman.
Anlamıyorum neden böyle.
Sinirleniyorum bazen, yaptirmiyorum, o da bana sinirleniyor.
Sizce bir destek almalı mıyım bu konuda yoksa geçer mi?