Merhaba anneler kızım 7 aylık şimdiye kadar sadece anne sütü aldı ek gıdaya başladık zaten gün içinde vermeye çalışıyorum ama 1-2 gündür özellikle sağ göğsüm hem çok yumuşak hemde sanki süt yokmuş gibi hissediyorum acaba sütüm azalmış olabilirmi 1 aya çalışmaya başlıcam gündüz sağım yapıcak kadar çıkmazsa mama versem alışırmı şimdi yoksa kaşık mamalardan mı verilir bilemedim