Prncss Arkadaşlar her doktor farklı bir şey söylüyor sizin bu konuda düşünceleriniz neler 6. Ayi beklemeli mi öncesinde ufaktan başlamalı mi 🙄
Smilee Prncss ben de merak ediyorum en erken 5.ay o da doktor kontroldeki gelişimine göre karar veriliyor diye biliyorum.
Mom525 Prncss 5 buçuk aylıkken yavaştan tadım yaptırdı benim arkadaşlarım ama doyurucu olarak değil de tatmak sadece
MotherOfAlmila Prncss Acelem yok, 6. Ayimiz bittikten sonra baslicaz. Doktor da ilk 6 ay hic bir sey yok dedi. 6. Ayimiz biterken baslicaz dedi. Zaten 5 aylik olmak uzereyiz 4-5 gune.
MrymsMom25 Sağlık ocağındaki ebe 6 aylıkken ek gıdaya geçiceksiniz dedi. Etrafımda 5-5 buçuk aylıkken ek gıdaya geçenler var 🤔