Merhaba. Oğlum 7.5 aylık sabah çok az kahvaltı yapıyor sonra uykuya yatıyor. Uykudan kalkınca ne yediren bilemiyorum bir türlü. Döndür döndür çorba oluyor içine ekmek doğrasam da ne kadar doyurucu ki 🤷♀️ akşam vakti de meyve veriyorum ama öğleyi bulamıyorum. Siz neler yapıyorsunuz öğlen bebişler için 😊