Avci-1 HİPP mama kullandım 4 5 gündür sevdi ama sma da denemek istiyorum ikisini kullanıp memnun kalanlar hangisi olduğunu yazabilir mi lütfen
Kumsal-Arden Avci-1 ikisinide kullandım. Her mama her bebeğe iyi gelmiyor. Hipp kabızlık yapmıştı kızımda doktoru sma önermişti. Sma dan sonra düzelmişti bağırsakları.
Melekkizimmzeynep Avci-1 biz en başından beri sma kullanıyorum oglum da aptamil kullanmıştım çok fazla yapmıştı sma da öyle bi sorun olmadı
melekkkctn Avci-1 hipp organik bizde de kabızlık yaptı sonra hipp combiotic aldık düzeldi hala onu kullanıyorum gayette memnunum
Avci-1 Kumsal-Arden Bende çok kararsızım bizde de kabızlım var ya hipp kullanıyorum şuan düzelmedi Aptamil kullandım o da kabızlık yaptı
Anne888 Avci-1 kabız nasıl oluyor 9 hünlük bebeğim var aptamil kullanıyoruz kakasını yapaeken çok fazla ıkınıyor mamadan mı acaba
Egelim Avci-1 İkisini de kullandım, Sma kabız yaptı bizde ama hipp combiotic ten çok memnun kaldık, hâlâ da severek içiyor oğlum.
Avci-1 Anne888 Mamadan da olabilir ama kabız olunca yapmıyor hiçbir şekilde kakasını ıkınsa bile yapamıyor ve çok huysuz oluyor