Ceren255 Ben az miktarda yapıyorum emziriyorum ek olarak vermek istiyorum dün aldım kıvamı nasıl olmalı bi yemek yaşığına mesela ??
Browni_61 Ceren255 Göz karari yapiyorm bn ölçülü yapmadim hic ne cok kati ne cok sıvı olmali muhallebi gbi muhallebi kivamndan birz daha sivi yapabilrsnz
Emine_1245 Canım kutunun arkasında yazıyor ölçüsü. Bebde bi ara kullanmıştım ama unuttum ölçüsünü. Muhallebi kıvamında olacak. Ben armut rendeleyip suyuyla ya da elma rendeleyip onun suyu ile de yapıyordum bazen
Browni_61 Ceren255 Istedigiz kadr verebilirsnz.Ben emzirdigim ve arada corba yogurt faaln verdigm icn gunde 2 kez veriyorum bazen sadece aksmdn uyumadn once veriyorm