Naz1234 ilk zamanlar ek gıda zaten saedee tadımlık oluyor. 3 gün kuralı ile ilerleyecekseniz özellikle 1-2 ay denemeler sürüyor zaten. Bu dönemde mamaya tabiki devam edecekseniz. Daha sonra 3 ana öğüne 2 ara öğün eklersiniz. Daha fazla ye ek daha az mama şeklinde ilerler. oğlum 17 aya kadar hem yemek yedi hem emdi. Son zamanlarda süt daha az geldiği için yemeğe yüklendik. Zaten yavaş yavaş o düzen kendiliğinden oturuyor.