Hanımlar 2 ay 25 günlük bir kızım var. Bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama birkaç gündür sanki bezi sismiyor. Kakasını yapıyor ama çiş yapıp yapmadığindan emin olamıyorum. Daha önceleri bezi çok şiş alırdım altından şimdi yapıyorsa bile coksis değil anlayamıyorum. Normal midir?