Twinkle Zeke yaklaşık olarak 11 saat pişirdim. İnstagram dr rıfatcanöztürk bir video da bu sekilde açıklıyor. Bakın isterseniz 🌸
Zeke BesteArya bende anlamadım suyu bitince üstüne kaybar su dök dedi ama illa ki biter yani abarttı sanki biraz
Caglaa Ftmsnny 1 hafta kaynatalim en iyisi, 😂😂 En kısık ateşte (mum ışığı gbi kısıklıkta) 12 saat pismesi gerektgni biliyorum. Internettede öyle yaziyor zaten.
Zeke Damlaymz neyin içinde yaptjnız yani normal büyük tencere mi yoksa düdüklüde olur mu yani düdüklü tenceresinde sadece
Ftmsnny Caglaa https://www.aysetolga.com/kemik-suyu-nasil-pisirilir bir iki gün diyor 😉 😂 aldığım bir kemik suyunda da 48 saat kısık ateşte pişti yazıyordu
Caglaa Ftmsnny o değilde aklıma takılan tek şey bu kadar saat pişerken ocak ne hale geliyo. bnmki elektrikli heralde bi sürü elektrik parası öderim 😂😂😂
Ftmsnny Caglaa bilmiyorum 🤷♀️ ama içindeki jelatinin çıkması için uzun süre kaynaması lazım o zaman pek bir anlamı kalmıyor
gulsenkonakli Alyask aynen kemik bile dağılacaktı nerdeyse😬 makarnalütfenin sahibi gıda mühendisi o da böyle öneriyor, düdüklüde yüksek basınçta kısa süre kaynaması daha sağlıklı diyor onca saat kaynayınca içinde zaten ne kalır ki👀
Alyask gulsenkonakli bende öle düsünüyorum anneme de sordum bız hep düdüklüde yapardık dedı saatlerce kaynayınca dedıgın gıbı ne kalır ıcınde benımkı de çok güzel jöle kıvamında oldu 👍