Mavi1602 Kızlar oğlum 10 aylık oldu yeni yaşına girince mamayı kesmeyi planlıyorum. Sadece ilk 20 gün anne sütü aldı emmediği için mamaya geçtik. Artık maddi olarakta çok yordu. Yaşında mamayı kessem yerine ne verebilirim?
Ahsenerva Bızde 1 bucuk yasındayız bende bu ay keatım mamayı marketlerde satılan devam sütlerınden verıyorum
Oznuratm Sabah ve gece yatmadan önce günde 2 kere mama veriyorum bende 14 aylık olduk ama günün bir öğününde bebek bisküvisi veriyorum arada hoşuna gidiyor yiyor
Ahsenerva -sena9493 benımde oyleydı sadece gece yatarken verıyordum. Bi gün devam sütü verdım mama yerine ıctı ve devam ediyoruz 😁