Eda-asel Merhaba arkadaşlar ferro sanol kullananlar var mı doktor bize emzirdikten 1,5 saat sonra vermemi ve verdikten 1,5 saat sonra tekrar beslenmesi gerektiğini söyledi ama çok zor oluyor kıızım dayanamıyor kullanan var mı nasıl kullanıyorsunuz sizler ?
Mevsimsell Eda-asel banada dün yazdı bende post açmıştım bunun için hem bana hem kızıma yazdı kızım 11 aylik bende bu ilaçla ilgili merak ediyorum sızım bebeğinız ne kadarlık acaba
Eda-asel Asel16 bizde sabah akşam 2,5 ölçek ver dedi ama verdikten sonra da hemen emzirme dedi siz nasıl yapıyorsunuz
Mevsimsell Eda-asel bana sadece 1 kez 5 ölçek sabah ac dedi verdim bugün çok kustu ondanmı bilmiyorum yarın tok karnına vercem nasıl olcak bılmıyorum sizde öyle bişey oldumu
Eda-asel Mevsimsell hayır bizde kusma olmadı çok aç olduğundan dolayı olabilir bize o yüzden çok aç olmasın beslendikten 1,5 saat sonra falan ver dedi doktor
Mevsimsell Mevsimsell evet ac verdim çok küstü tok verdim bir kez içti yine ertesi gün küstü içmek istemedi sonra ezacıya sordum portakal suyuyla karıştır dedi öyle yapıyorum içiyor çok şükür şuan sizd e öyle yapabilirsiniz az bişey ölçeğine koyup verın
tugceyildiz Ben de başlamıştım kızıma doktoru verdiği için ama dişlerinde siyah lekeler vardım meğerse Demir ilacındanmış kontrolde başka bir tane yazmasını isteyeceğim sizin de bilginiz olsun
balarisi_2019 Eda-asel damla olarak mı kullanıyorsunuz oğlumun da kullanması gerekiyor ama henüz eczaneye gidemedim yağmurdan