Merhabalar ben bu konuyu çok araştırdım. Bebeğim 10 günlükken doktorlar biontech aşısını olmamı önerdiler ve oldum. Hemen emzirdim hiçbirşey olmadı çok şükür. 2. Dozuda oldum. Bebeğimin antikorlarımla korunduğu düşüncesi açıkçası beni çok rahatlatıyor. Ve bol bol emzirmeye devam ediyorum.