emation55 ben 2 doz biontech oldum. İlk dozumu bebeğimin40i çıkınca 2.dozu da geçen hafta oldum. Emziriyorum normal rutinini bozmadım. Kendi kadın doğum doktorum bekleme aşını olabilirsin hangisini farketmez ama sinovacin koruyuculuğu biraz daha az dedi. Biontech oldum kol ağrısı eklem kas ağrısı halsizlik ateş gibi belirtileri yaşadım 2 gün biraz zor geçti ama pişman degilim3. Dozu olmam gerekirse yine olurum. Bebekte bı değişiklik bir farklılık olmadı ayni saatinde emzirip onun bakımına devam ettim