Brcn4343 3 ay 11 günlük bebeğim var asla ne anne sütü ne bıberon alıyor 3-4 saatte bir 30 cc anca içiyor bıraz fazla verdım mı kusuyo cok aglıyo haftalık 30 gram almıs napmam lazım neden boyle yardım edin
Nefescik Brcn4343 Evet gazı olabilir ben kızıma aktardan rezene çayı almıştım demluyordum iki günde bir yada çok varsa gazı hergun 2 3cay kaşığı iciriyordum çok rahat ettim şuan 1yasinda hala iciriyorum midesini rahatlarsın die
GiybetReis Brcn4343 haftalık 30gram çok çok az. Doktora danıştınız mı? Benim aklıma gelen tek şey gaz ve mama beğenmemesi oldu. Mama değişikliği yapabilirsiniz ya da biogaia gibi damlalardan kullanabilirsiniz. Biberonu değiştirip kolik biberonları deneyebilirsiniz. Kaka sıklığı ve çiş sıklığı nedir?
Teemo07 Brcn4343 Reflüsü olabilir mi, benim bebegim de Bi ara ne biberon ne meme tutmadı. Reflüsü vardı, doktor yedikleri yukarı çıkıyor veya kusmaktan boğazları tahriş olmuş olabilir demişti. İlaç kullandık 1 2 güne geçti.
Rabiazulal Gazı olabilir mi cnm gazkı bebek emmez mama içmez gaz damlası ver bi hiç almıyorsa uykuda mama vermeyi dene
Brcn4343 Rabiazulal hepsini denedim mamayı öğürüyo gazını cıkarıyo hatta cıkarınca bıraz kusuyo 30 cc yı gectı mı
06082020 Baz sancıları başlamıştır gaz damlası verin karninina masaj yapın ayaklarını ileri eri itin ki gazına rahat çıksın
Rabiazulal Brcn4343 gazını rahat yapsa dahi gazsız olmadığı anlamına gelmiyoli cnm bn kızıma masaj yaparım sırtını sıvazlarım inana ne kadar yaparsam o kadar gaz çıkarır mama değiştirdim bn bide biberonu wee baby aldım göğüs ucu uyumlu onda içiyo tek
esraeerdogann Brcn4343 mama değiştirin tadını sevmiyor olabilir hipp deneyin gaz yapmıyor en iyi mamalardan bitaneai
esraeerdogann Brcn4343 anladım ama problem bence mamada büyük ihtimal Allah yardımcın olsun zor bir durum doktora götürün sizi en iyi doktor yönlendirir
Brcn4343 GiybetReis her türlü biberonu denedim benı cok güzel emerdi bıraktı beni de resmen aşırı iştahsız
GiybetReis Brcn4343 atak dönemi olabilir mi acaba? Atak döneminde de bebekler beslenme reddi yaşayabiliyor ya da tam tersi çok yiyebiliyor. En iyisi doktora danışmanız aslında😞