Kerem-Erva anladim aslinda zaten 7 yasinda en gec okuma yazma ogrenmesi gerekiyor, okul yili 6 yasinda basliyor yani bana sorarsaniz cok normal. Ilk baslarda tabi alismasi gerekir ama sonrasinda cok guzel gider diye dusunuyorum 😊. Hem simde daha cocuk ama buyudukce hep 1 yil daha buyuk olacak, universite, is basvurularinda vs. Bende ogretmenlik yaptim ve genel olarak 6 ve 7 yas arasinda dikkat konusunda cok buyuk farklar olmuyor, ama tabi siz nasil daha guvenli hissediyorsaniz oyle yapin :)