MinikcivcivAnnesi Ya öyle bile olsa 5. Ayda vs. Öneriliyor genelde. Eğer kilo almıyorsa o ayda meme+mama, sadece mama içiyorsa mama değişikliği vs. Öneriliyor. Sindirim sistemi oturmadığı için kusuyor bence. Çünkü 4 aydır kusmayan bebek tadimla kusuyorsa, ek gıdaya daha 3,5 aylıkken başlatan doktorunuza bı danışın.