Bebeğim günde 3 kere kakasını yapıyor ben doğduğuna eminim çünkü sarılık olduğu için saatte 1 emziriyorum ama bazı bebekletin 10 kere altını pislettiğini duyunca endişeleniyorum. 3 kere az mı sizce? Yaptığında da iyi yapıyor baya dolduruyor🙈 kaka ile mutlu olunacağı hiç aklıma gelmezdi valla annelik delilikmiş🥳