Allah razı olsun arkadaşlar duanıza ihtiyacım var yarın eeg randevusu aldim 2 buçuk aylık bebeim 3 kere uyku atağı atlattık uyandiramadik hastanelere taşındık en son noroloja gittik taktikler yapilicak 18 saat bi bebek kalkmazmi tepki vermezmi bayilmis gibiydi dua edin canlar yediğim içtigim haram oldu sütüm gitti stres uzuntuden