birkelebek Kizlar benim ilk 2 hafta kanamam oldu normal bir sekilde daha sonra sari akinti oldu o da 10 gun falan surdu, sonra kahverengiye dondu ve ardindan yine kanamam basladi 32. Gunde. Suan 35. Gundeyim 3 gundur bildiginiz adet olmus gibi kanama var rengi dokusu kokusu ayni adet olmusum gibi. Oyle lekelenme gibi de degil yogun bir sekilde. Kanamam biteli baya olmustu benim cunku sari akintinin bitmesini bekliyordum beyaza donsun artik diye. Lohusalik icinde adet baslayabilir mi yoksa daha erken mi? Ne olabilir ki bu kanama?
Gulyllu Bende 27. Gündeyim aynı benimde sarı akıntıya döndü acaba tekrar regl olur muyum bende 🤔 ama ben su emzirirken kullanılan Doğum kontrol hapına da başladım
birkelebek Gulyllu ve sari akintida kotu koku varmi bende de olmustu ama bitti suan regl olmus gibiyim kotu koku falan kalmadi
Gulyllu birkelebek evet biraz kokuyor ya sinir bozucu 😏 benim hapım Doğumdan 21 gün sonra başlanıyordu başladım canım aralıksız kullanılıyormuş bu ne ara regl olcaz bilmiyorum 🤷🏻♀️ 6. Hafta sonunda kontrolüm var vakalım sorucam o zaman