Pandaliii Kızlar bebeğim emmeye başladığı gibi bağırsakları hareketlenip ses çıkartıyor. Ve sonrasından oluşan gaz yüzünden zaten ememiyor. 22 günlüğüz bu arada. Varmı bizimle aynı durumu yaşayan 🥲
anayimbennana Pandaliii 2.5aylığız hala devam ediyor malesef gaz damlaları ile hafifletmeye çalışıyoruz ama yinede ses geliyor biogaia öneririm bağırsak düzenleyici birde sizin kadsrken nurse harveys kullanıyorduk çok iyi gelmişti
Pandaliii anayimbennana emdiği gibi bağırsaklar hareketleniyor. Bu kadarı normalmi bilmiyorum. Bide kakası çok cıvık sürekli
anayimbennana Pandaliii canım çok normal cıvık olması daha çok küçük bebeğin benimkinin bile hala cıvık öyle büyük insan gibi koyu koyu yapmıyor bile daha korkma boşuna kuzum❤️