NurgulE Tam 1 aylık oğlum sabah 6 dan beri ayakta uyumamak için resmen direniyor 2 dk uyuyor hemen geri uyanıyor. İyice huysuz olduu uykudan gözlerim kan topliypr resmen napalirimm
Minikyavrum75 NurgulE bizde öyleyiz canım 2 ay 20 günlük bazen sabahtan akşama kadar asla uyumuyo nasıl dayanımı anlamıyorum en son ağlama kriziyle uyuyo
Yumurcakk NurgulE al bizdende okadar 1 aylık oldu dün tam , sabah 6 da uyandı eözirdim 45 dk olmadı gazını cıkarttm 3 kez altını değiştirdm olmadı ek mama verdim gene gaz cıkarttm 10 dk uyuyup gene başlıo😂 delircem uykusuzluktn
izmir3535 NurgulE o kadar bormal ki daha yeni dunyaya gozunu acmis hatta hala kendini anne larninda saniyor daha ne yasadi ki iyice huysuzlandi doyorsunuz.bolbol sarilin opun sevin kuxaginizda uyutun onun size ihtiyaci var
Mlkdr NurgulE Benim kızımda 33 günlük kucağımda uyutuyorum besige yatırınca aradan 5 dk geçmeden uyanıyor ve o kadar yorucu bı surec ki bazen oturup ağlarken buluyorum kendimi Allah yardımcımız olsun. bizde gaz problemi de var bir de 😔
Ask35tego Gazi olabilir gaz damlası kullanıyor musunuz Benimde öyle ben yatiriyorum o kalkiyor gazi vardır balık gibi kimildiyor
Ask35tego NurgulE hangini kullanıyorsunuz düzenli kullanımda etki ediyor ben günde 4 kere 6 saatte bir sab simplex kullanıyorum Genelde gaz dan uyumuyorlar
NurgulE Ask35tego bende sab simplex kullaniyorm Yavrum herhalde anasına acıdi artık gözlerini kapattı bakalım kaç dk sürecek uykusu 🙃
Canmother Canım bizimkide öyleydi dün bende başlık açmıştım hatta 26 günlük, dün beyaz gürültü açtım YouTube muzikten onunla uyudu hiç sallamama falan bile grek kalmadj bugğn de denegeceğim tavsiye ederim
NurgulE elcn4139 Ben sürekli kullanmıyorum buyuzdem faydasını hemen görmüyor bı yarım saat sonra gazını cikariyor ben sürekli masaj yapıyorum daha çok rahatlıyor
NurgulE elcn4139 internetten bakablirsini gaz çıkarmak için bebeğe masaj diye görsel var ama yükleyemedim . Doktoruma da sordum sakınca yok dedi hem bu sayede bağırsaklarin çalışmasına faydasi varmış
NurgulE izmir3535 Birşey yaşadığından değil , acemiyiz ve ilk zamanlar surekli uyudugu için uyuyacak zannediyorum hanımefendi. Tepkiniz fazla geldi açıkçası . Tabiki çocuğumuza sarilp öpüp kokluyoruz,Milletin demesine gerek kalmadan.
NurgulE Mlkdr benimki de beşikte uyumuyor beşik yatağı yumuşak sert yerlri de yatmayı seviyor her sert yerde uyuyor beşikte uyumuyor