Merhaba sevgili anneler.Biz 5 aylık olduk,artık yavaştan tadımlara geçmem gerektiğini söylüyor herkes,hatta bazı doktorda 6 ayı beklemeye gerek yok diyor,bazıları da beklenmeli diyor,bebeğimin gelişimi şuanda iyi kız bebek 8 kiloya yakın kilosu.Bir de ben başlamasam bile artık babane annane arkamı her döndüğümde çocuğun ağzına bir şeyler koyuyor canı çeker diye,geçen 1 kaşık un helvası yedirmişler güya ben şekerle tanıştırmayacağım 2 yaşına kadar 🤦♀️Ek gıdaya sebzeyle başlamak istiyorum şimdiden çok az tadımlar yaptırmaya başlasam mı diyorum kabak patates vs gibi sizler ne zaman başladınız?