Prensesannesiiii32 Biraz önce bebeğimin burnu tıkandı ilk defa serum fizyolojikle temizledim enjektöre çektim 2-2 burun deliklerine tazyikli sıktım . Ama yutkundu serumu yuttu yani çok korkuyorum birşey olur mu bidaha yapmaya cesaret edemiyorum bebeğim 2 ay 2 günlük
sevdanurrrrr Prensesannesiiii32 birsey olmaz adı üstünde serum fizyolojik burunu serum fizyolojik sıktiktan sonra temizlerseniz açılır burnu
Ulku_06 Prensesannesiiii32 Sorunuzun yanıtını bilmiyorum çünkü hiç kullanmadım… Nazal Nem var. Hafif katı yağlı burun spreyi. Ondan sıkın, 3 dk bekleyin. Aspiratör ile çekin. Ben kullandım, hala da kullanıyorum memnunum
Mommysx Prensesannesiiii32 burnun içine sıktığınız bişeyi yutması normal zaten tuzlu su tüm bebekler yutuyor
KaderturanAlp Benm oğlumda yutuyodu boğazlarında ki balgamıda temizliyo bu sayede sonradan 1 avuç dolusu balgam kusuyodu