Hepinize tek tek teşekkür ederim , burası amacına uygun kullanıldığında harika bir platform.17 aydır burayı aktif bir şekilde kullanıyorum edindiğim bilgiler , beni rahatlatmanız benim için çok değerli.
Ama artık fazla vakit geçirdiğimi düşünüyorum, kızımla , evimle daha kaliteli zaman geçirmeyi istiyorum.
Kızımı özel bir kreşe yazdırdım günde 2 saat yanında bende olacağım inşallah herşey güzel olur 🙏🏻
Eşim senelerdir araba sürmeyi öğretmek istiyor araba alayım kullan diyor ama ben sıcak bakmıyordum hevesim olmadığı için şimdi kararım değişti ehliyet alıp araba süreceğim🤗
Evimin birkaç işleri var onları halledeceğim de halledeceğimm artık burayı kullanmayacağım işin kısası.
Faydalı olduğumu, fayda kattığınızı düşünüyorum hepiniz için 🙏🏻
Kendinize ve bebişlerinize çok iyi bakın hepinize mükemmel annesiniz 🙏🏻🌺