Ben 3-5 bebe bisküvisini sütle ıslatıp eziyorum içine lor, yumurta sarısı, avokado, pekmez ve bir çimdik tarçın iyice karıştırıp mama haline getiriyorum çok seviyo 7 aylık şu an. Bisküvi yerine irmik de olabilir aslında bi de çekilmiş ceviz eklemeyi düşünüyorum🤔