Melekk_0720 Kizlar cekilise girme hakki kazanmisim . Kodgondermisler simdi ben nereye basvurcam umut fakirin ekmegi belki nasipte vardir 😂😂😂
Melekk_0720 Napicaz habermi bekliycez ne garip ozaman kod neden gonderildi . Cikma ihtimali varmi yoksa zaten cikacak kisilerin isimleri bellimi prosedur geregimi yapiliyor
Deletedmom27337 Melekk_0720 kimseye çıkıcağını sanmam pek inanmıyorum böyle şeylere kim kime o kadar pahalı araba verir ki
Melekk_0720 Deletedmom27337 milli piyango idaresinemi gitmem gerekiyormus her neyse kalsim ozaman zaten cikmiycakti
Melekk_0720 Deletedmom27337 bende aynissini dusundum ama sonr aciklamasini noterden piyango bayisisndne falan bahsedince acabami dedim. Umud ediyiruz ama sansda yok