melrosee Emme refleksimiz olmadığı için anne sütünü sadece bir ay içebildi kızım. Ondan sonra hep mama vermek zorunda kaldım. Sma dan memnundum ne fazla boş kilo aldırıyordu nede kilo alt sınırında bırakıyordu. Ama kızım istemeyince insan en iyisi olsun sağlıklısı olsun istiyor. En yakın zamanda deneyeceğim çok merak ettim dediğim gibi ilk defa duydum. Çok teşekkür ederim öneriniz için 🙏