Merhaba kızım bugün 3 aylık ve 2. Ayında kalça gelişim geriliği ortaya çıktı 3 ayrı doktora götürdük emin olmak icin . hepsinde de değerler düşük çıktı doktor pavlik bandaji taktı daha doğrusu asistanı taktı eve geldik çocuğun kolları morarmış bizde çıkartıp özelde bi doktora taktırdık o da kıyafetler üzerinden taktı neyse 3 hafta sonra ilk gittiğimiz doktora gittik baktı gelişme değil gerilme olmuş 😔 3 hafta daha bekleyip düzelmezse ameliyathanede alçıya alınacağını söyledi. Bu durumu yaşayan var mi çok üzülüyorum . Çocuğum çok huzursuz kilo alımı çok yavaşladı benim sütüm azaldı.
Allah yine de dermansız dert vermesin tabi çok şükür ama anne yüreği işte üzülüyorum elimde olmadan 😔