0znur Evet Bizde olduk sonunda, vücudum yara bere içinde. İşin kötüsü 4 aylık oğlumda da başladı. Doktor bir losyon verdi birde temizlik vs. Ama atlatabilir miyiz bir losyonla? Çocuğun ağzı yok dili yok. Ben bu kadar rahatsız oluyorken onu düşünemiyorum
nursocum 0znur @Zalimsin çok güzel bir tarif vermişti onun gönderilerine bakıp bulabilirsiniz. Çok geçmiş olsun
Ates_mami 0znur laviaderm Scabit. Kendi şampuanı falan da var. Onlarla beraber kullanmak lazım. 5 ay çektik. Çok pis bir illet. Ne ilaçlar neler neler kaç doktora gittik ne çektiğimizi Allah biliyor. Bu kremle çok kolay kurtulduk çok şükür. İnternette wp numaraları var. Yazın detaylı olarak anlatıyorlar.