yagmurozgul ben de de var ve durum sizinki gibi sabahları burun akması sürekli hapşırmayla uyanıyorum nevresimi hergün de değiştirsem her skiam yatmadan toz da alsam yine oluyor.
İlaçları hamilelikte de emzirirken de kullanabileceğimi söyledi doktorum.
Avmlerde hemen gözlerim ve burnun akmaya başlar. Araba kokuları oda parfümleri va kabusum. Umarım çocuğum da çıkmaz.
Geçmiş olsun.